• var-det-dig-der-vandt-pa-kalundborg-messen-glad-creative

    Var det dig der vandt på Kalundborg messen?

    I weekenden 25. – 26. oktober stod Glad Creative klar på Kalundborg Messen til at give inspiration og gode tilbud til de besøgende som skulle have hjælp til at få optimeret deres hjemmeside, webshop, tryksager og markedsføring. Ikke nok med at Glad Creative var til stede ved Kalundborg Messen 2014, så havde...

    Læs mere

  • blog-kalundborg-messen-2014-glad-creative

    Vi er ved at gøre os klar til Kalundborg Messen 2014!

    Vi er ved at gøre os klar til Kalundborg Messen 2014! Mangler du billet? Skriv til os, så sender vi dig en – helt gratis! Igen i år er Glad Creative at finde på Kalundborg Messen i weekenden 25. – 26. oktober. Vi vil stå klar til at give dig eller din virksomhed et rigtig

    Læs mere

  • FyraftenBlog

    Gratis fyraftensmøde hos Glad Creative

    Glad Creative gentager succesen fra sidste år og inviterer alle interesserede til et gratis fyraftensmøde, den 7. maj 2013 på Sydhavnsvej 9 i Kalundborg, fra kl. 17.30 til 20.30. Arrangementet byder på oplæg fra Glad Creative’s medarbejdere, som vil fortælle hvordan vi har udført opgaver for eksisterende kunder...

    Læs mere

  • blog-banner-sadan-opfylder-din-hjemmeside-den-nye-cookie-bekendtgorelse-glad-creative

    Sådan opfylder din hjemmeside den nye Cookie bekendtgørelse

    Fokus på Cookie bekendtgørelsen Cookiebekendtgørelsen har nu eksisteret et års tid, men der er stadig mange virksomheders hjemmesider der ikke overholder bekendtgørelsen. Der vil i foråret blive sat ekstra fokus på Cookies på de danske hjemmesider. Det er ikke blevet ulovligt at anvende cookies på din hjemmeside...

    Læs mere

  • blog-banner-sadan-far-du-oget-din-klikrate-pa-din-hjemmeside-og-webshop-glad-creative

    Sådan får du øget din klikrate på din hjemmeside og webshop

    Her er lidt læsning du kan tænke over i påsken. Uanset om det drejer sig om tilmeldinger til dit nyhedsbrev, få solgt nogle flere varer i den webshop eller få dine besøgende på din hjemmeside ind på udvalgt side. Så skal du have dine besøgende/læsere til at klikke på et bestemt link – Det er

    Læs mere

  • blog-bannergor-dit-content-aktuelt-med-news-jacking-glad-creative

    Gør dit content aktuelt med “news-jacking”

    De fleste nyhedsbreve, hjemmeside- og webshop nyheder starter med, at du har et godt tilbud til dine læsere. Du skriver en brødtekst, indsætter et billede af produktet / tilbuddet og et link til, hvor læserne af dit nyhedsbrev kan købe produktet. Det er typisk også fint nok, men for at være ærlig så er det

    Læs mere

  • blog-banner-proev-ikke-at-snyde-google-glad-creative

    Prøv ikke at snyde Google

    Der bliver foretaget mange fiksfakserier for at ligge øverst i Googles søgeresultater, men man skal passe på ikke at overtræde Google’s retningslinjer for webspam. Google har siden deres lancering haft retningslinjer mod webspam, for at beskytte brugerne af deres søgemaskine. De retningslinjer er med til at gøre,...

    Læs mere

  • blog-banner-responsive-hjemmeside-designs-paa-godt-og-ondt-glad-creative

    Responsive hjemmeside designs på godt og ondt

    Selve ideen bag Responsive hjemmeside designs Hele ideen med responsive hjemmeside designs er at éns hjemmeside eller webshop er responsiv og kan reagere på, hvilken størrelse / opløsning hjemmesiden eller webshoppen bliver vist på. Det gælder både på computere, smartphones og tablets. Efterspørgslen på responsive...

    Læs mere

  • blog-banner-fa-flere-tilmeldinger-til-dit-nyhedsbrev-glad-creative

    Få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev

    Et nyhedsbrev er en af de mest effektive og billigste markedsføringstiltag, man kan bruge til sin hjemmeside eller webshop. Det er den nemmeste måde at komme helt ud til sine kunder med tilbud og nye produkter. En af de sværeste ting ved at lave effektive nyhedsbreve, er at få øget sit adressekartotek, så man har...

    Læs mere

  • blog-banner-udvid-dit-nyhedsbrev-glad-creative

    Udvid dit nyhedsbrev til at være mere end tilbud på tilbud

    Tit og ofte når man modtager et nyhedsbrev, er det typisk baseret på en masse nye tilbud på afsenderens produkter. Det fungerer som sådan også fint og vil sikkert trække læsernes opmærksomhed, men der er mange muligheder for at udvide og forbedre dit nyhedsbrev, så det bliver til mere end bare tilbud på tilbud....

    Læs mere

Back to top
Facebook Unoeuro Mailchimp Google Wordpress Dandomain Google Adwords DK Hostmaster Land Rover GP Serigrafi